connyenjean-canada2017.reismee.nl

Graetheide - Schiphol

Vandaag begint onze reis naar Canada. We zijn al vroeg in de weer om de laatste spullen in te pakken. Manon brengt ons vandaag naar het Hyatt Place Airport Hotel.

Rond 12.00 uur vertrekken we op de Graathei. Als we richting Eindhoven rijden, blijkt dat een stuk van de autoweg (voor Eindhoven) afgesloten is. We moeten dus omrijden, maar dat is vandaag geen probleem. Bij Zaltbommel stoppen we even om een heerlijk vers broodje te nuttigen.

We vervolgen onze weg. Inmiddels is het weer van “een heerlijk zonnetje” in het zuiden, omgeslagen in “bewolkt en regenbuien” in het westen. Ook dit kan de pret niet drukken.

Aangekomen in het Hyatt Place Airport Hotel krijgen we een kamer op de 8e verdieping met een uitzicht over de luchthaven. We droppen onze bagage en gaan samen met Manon naar het centrum van Amsterdam om tapas te eten bij La Cubanita Amsterdam.

Na een heerlijk etentje gaan we terug naar het hotel. Rond 21.00 uur nemen we afscheid van Manon. Morgen wordt een vermoeiende dag, dus nu nog even relaxen en dan slapen.

Leo en Francien

Hallo Conny en Jean,
Goede reis, fijne vakantie we volgen jullie op de voet.
groetjes uit Gebrook